Purkštukas / antgalis / antgalio laikiklis / pde automobiliui dyzelinas ir benzinas
Purkštukas / antgalis / antgalio laikiklis / pde dyzelinas ir benzinas mūsų internetinėje parduotuvėje
Dėl teisinių išmetimo dujų reikalavimų, nuo 1980-ųjų pabaigos benzininiai varikliai, keleivinių automobilių srityje buvo pakeisti varikliais su įpurškimo sistemomis. Skirtingai nuo benzininio variklio, kur retai pasitaiko mišinio formavimo procesas, oro-degalų santykis šviežiose dujose yra valdomas gana tiksliai varikliuose su degalų įpurškimo sistemomis.
FunkcionalumasAutomobilio varikliai turėtų būti atskiriami tarp benzininio ir dyzelinio variklio. Skirtingai nuo benzininių variklių, kur kuras dažniausiai turi įsiurbimo sistemą, arba prieš įsiurbimo vožtuvą variklyje, yra pristatomi įpurškimo siurblio purkštuka, dyzeliniuose varikliuose kuro (dyzelino) padavimas vyksta beveik tiesiogiai į degimo kamerą, arba prieš kamerą esančią talpą. Benzininiams varikliams, įspraustas į degimo kamerą tik pastaruosius du dešimtmečius. Šio proceso trūkumas yra didelė terminė apkrova kuro puršktukams. Kiekvienas cilindras turi savo tiesioginį purkštuką, kuris sujungtas su centriniu įpurškimo purkštuku prijungtu tsu centriniu kuro siurbliu per degalų liniją.
Vieneto-purškiklio važiavimasSiekiant pasiekti vienodą degalų kiekio padavimą visose linijose nuo siurbluo iki purkštukų, turi būti lygiai toks pat ilgis, kitaip atsiras nežymūs slėgio skirtumai, bet tai turi didžiulę įtaką emisijomis. Ši problema buvo aplenkiama kuriant vieneto-purkštukų sistemą dyzeliniams varikliams. Čia, ant kiekvieno cilindro yra atskiri įpurškimo siurbliai, kurie gamina slėgį tiesiai ir tiesiogiai į purkštukus.
„Common Rail“ sistemaBendrų bėgių sistemoje, sukuriama bendra talpa, kuri įpurškiama per įpurškimo vožtuvus į bendrąjį vamzdį skirtą visiems cilindrams.
Jeigu jums reikia įpurškimo vožtuvo, purkštuko arba įpurškimo siurblio savo automobiliui, juos labai geromis kainomis galite įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje.
Daugiau auto dalys kategorijoje Variklis
- Statinis oro srautas esant 3 bar, vid. n-heptanas [g/min]: 269
- varža [Ohm]: 12
- degalų tipas: benzinas
- atsarginė dalis
- degalų mišinio formavimas: įprasta magistralė (CR)
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su sandarikliu
- Statinis oro srautas esant 3 bar, vid. n-heptanas [g/min]: 374,2
- varža [Ohm]: 12
- degalų tipas: benzinas
- Statinis oro srautas esant 3 bar, vid. n-heptanas [g/min]: 116,5
- varža [Ohm]: 15,95
- degalų tipas: benzinas
- degalų tipas: dyzelinas
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sandarikliu
- rekomenduojamo priedo gaminio numeris: A2C59516873, 2802002039180
- Nurodyta transporto priemonės gamintojo
- Papildomas straipsnis / informacija 2: Valdymo priet. / prog. įranga turi būti parengta /atnaujinta
- Būtina palyginti senąją ir naująją dalis (visų pirma OE Nr.)
- atsarginė dalis
- degalų mišinio formavimas: įprasta magistralė (CR)
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su sandarikliu
- Statinis oro srautas esant 3 bar, vid. n-heptanas [g/min]: 670
- varža [Ohm]: 12
- degalų tipas: benzinas
- atsarginė dalis
- degalų mišinio formavimas: įprasta magistralė (CR)
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su sandarikliu
- purkštuko antgalis: standartinis kaištinis purkštukas
- degalų tipas: dyzelinas
- gamintojo apribojimas: Citroen; Fiat; Ford;
- OE numeriui: 6C1Q-9K546-AC
- kokybė: OE specification
- darbinis režimas: valdomas elektra
- svoris [g]: 560
- Bruto svoris [g]: 760
- alternatyvi prekė: -
- Statinis oro srautas esant 3 bar, vid. n-heptanas [g/min]: 141,2
- varža [Ohm]: 14,5
- degalų tipas: benzinas
- Statinis oro srautas esant 3 bar, vid. n-heptanas [g/min]: 261,1
- varža [Ohm]: 12
- degalų tipas: benzinas