![populiarios Kuro padavimo sistema autodalys gamintojas](https://cdn.topersatzteile.de/uploads/custom-catalog/top/categories/105x76/10354.png)
Kuro sistemos yra skirtos saugoti ir valyti kurą bei tiekti jį automobilio varikliui. Tinkamas šių sistemų veikimas daro įtaką automobilio gebėjimui apskritai judėti, o ypatingai kuro sąnaudoms, variklio galiai ir automobilio našumui. Sistema sudaryta iš bako, kuriame laikomi degalai, siurblio, kuris užtikrina kuro srautą, vamzdyno, purkštuvų ir daugelyje dyzelinių transporto priemonių esančio kuro bėgio.
Skirtingų tipų kuro sistemų skiriamieji bruožai
Kuro sistemos skiriasi priklausomai nuo variklio tipo. Benzininiai varikliai aprūpinti vienataškio, daugiataškio arba tiesioginio įpurškimo sistema.
Kuro sistemose su vieno taško įpurškimo sistema kuras į įleidimo kolektorių tiekiamas per vieną purkštuką. Šis tipas yra patikimas ir paprastas, tačiau šiais laikais mažai paplitęs. Daugiataškio įpurškimo sistemos tiekia kurą į kiekvieną cilindrą per atskirą purkštuką. Oro-kuro mišinys sukuriamas įleidimo kolektoriuje. Šiais laikais šios sistemos yra labiausiai paplitusios. Joms būdingos mažos kuro sąnaudos, yra ekologiškos ir nėra jautrios kuro kokybei. Tiesioginis įpurškimas tiekia kurą tiesiai į kiekvieną variklio cilindrą. Ši konstrukcija leidžia labai tiksliai sureguliuoti oro-kuro santykį visais variklio darbo režimais, ko pasekoje padidėja variklio galia, užtikrinamas didelis jo našumas ir sumažėja kuro sąnaudos. Tačiau šioms sistemoms būtinas aukštos kokybės kuras.
Dyzelinėse transporto priemonėse kuras gali būti tiekiamas kuro įpurškimo siurblio, vienetinio purkštuvo arba bendrojo bėgio pagalba. Sistemos su kuro įpurškimo siurbliais naudojamos vis rečiau ir dažniausiai tik senuose automobiliuose bei komercinėse transporto priemonėse. Tokios sistemos yra gana patikimos ir nėra jautrios kuro kokybei, tačiau naudoja jį dideliais kiekiais. Vienetiniai purkštukai yra valdomi paskirstymo veleno, todėl jie pakankamai greitai susidėvi. Bendrojo bėgio kuro sistema užtikrina didelę galią panaudojant mažas kuro sąnaudas, sklandų bei tylų variklio darbą. Tačiau ji yra jautri kuro kokybei ir brangiai kainuoja.
Naudojimas ir keitimas: ką turėtumėte žinoti?
- Laiku pakeiskite kuro filtrą. Daugelyje automobilių rekomenduojama jį keisti kas kartą nuvažiavus 20 000 – 30 000 km. Komponentą gali tekti keisti ir anksčiau, jeigu buvo naudojamas prastos kokybės kuras, bake susikaupė purvas ar į kurą patekus vandeniui. Sutrikimo simptomai yra padidėjusios kuro sąnaudos, važiuojant į kalną pasireiškęs trūkčiojimas, variklio neužsivedimas arba jo sustojimas dirbant tuščiąja eiga.
- Stenkitės išlaikyti kuro baką bent jau pusiau užpildytą, ypatingai žiemos metu. Dėl susidarančio kondensato rezervuaro apačioje gali kauptis vanduo, kuris užšąlą esant žemai temperatūrai. To pasekoje į kuro siurblį gali patekti ledas, dėl kurio jis gali perkaisti. Specialus indikatorius prietaisų skydelyje padės jums stebėti kuro kiekį bake.
- Kuro nuotėkį automobilyje būtina pašalinti nedelsiant. Priešingu atveju gali kilti gaisras. Benzino nuotėkio dėmes yra lengva atskirti nuo kitų, kadangi jos yra įvairiaspalvės.
topautodalys.lt: tik aukštos kokybės automobilių detalės
Mūsų internetinėje parduotuvėje galite įsigyti bet kurio gamintojo ir modelio transporto priemonių kuro sistemos komponentų. Dėka didžiulio gaminių asortimento jūs tikrai rasite būtent tai, ko ieškote. Jeigu jums reikia patarimo, mūsų specialistai mielai padės jums pasirinkti tinkamas detales bei atlikti užsakymą.