Ferdinand Porsche, kuris gimė Bohemijoje ir užaugo Vienoje, 1931 metais Štutgarte įkūrė inžinerijos biurą. Iš pradžių jis tik padėdavo vystyti automobilius ir konsultuodavo automobilių gamintojus. Jo sūnus, vienos teisininkas, Anton Piëch gavo 15% kompanijos akcijų. Iš pradžių, biuras teikdavo dizaino darbus Zündapp kompanijai Niunberge, taip pat ir NSU kompanijai. Inžinerijos biuras taip pat buvo naudojamas DAF kompanijai ir Volkswagen bei persikėlė į Stutgartą-Zufenhauseną, 1937 metais. Per Antrąjį pasaulinį karą jie gamino šarvuotus automobilius, amfibijas ir kovinius tankus Armijos ginklų agentūrai. 1944 metais buvo pastatytas tyrimų centras Zufenhausene, kuris turėjo daugiau kaip 650 darbuotojų. Biuras, kartu su visais įrašais, 1944 metais buvo perkeltas į Austriją, kur buvo pagamintas pirmasis vidinis šio prekinio ženklo automobilis Porsche 356 Roadster, kurį sukūrė Austrijos inžinieriai. 1950-ųjų pradžioje, jie kūrė Käfer modelį skirtą VW ir mažais kiekiais gamino 356 modelį. Palaipsniui, jie pagamino Porsche 914 ir 924 modelius. Pats populiariausias modelis 911, sekė 1963 metais. Dėl to, kompanija galėjo save išskirti automobilių sporto lenktynėse ir laimėti daug Pasaulio čempionatų prizų sportinių automobilių segmente. Tuo tarpu, Porsche parduoda daugiau negu du modelius ir jie gamina su priekyje, gale arba viduryje esančiais varikliais.
Nuo tada kai Porsche, kartu su Seat, Škoda, Lamborghini ir Audi, priklauso VW grupei, o Porsche modeliai yra gaminami skirtingose grupės gamyklose. Pavyzdžiui, visureigis Cayenne, kuris buvo išleistas 2002 metais, VW Touareg ir Audi Q7 visi yra gaminami toje pačioje gamykloje Bratislavoje, Slovakija.
Dabartiniai modeliai su gale esančiais varikliais yra 911 Camera ir 911 Turbo, modeliai su varikliais viduryje yra Boxter ir Cayman. Be to, jei gamina aukštos klasės automobilį Panamera (970) ir super automobilį Porsche 918, už kurį gali tekti pakloti nuo 768 026 eurų - be papildomų aksesuarų.