Volvo kompanijos kilmė
Švedijos automobilių gamintojas 1915 metais buvo įsteigtas kaip SKF kompanijos rutulinių guolių bandymų departamentas. Tuo metu gaminti automobiliai buvo išskirtinai skirti išbandyti naujai sukurtus rutulinius guolius.
1926-1927 metais, du SKF kompanijos darbdaviai - pardavimų ir technikos vadovai perkėlė šį sektorių į atskirą kompaniją. 1959 metais Volvo sukūrė trijų taškų saugos diržą, kuris tuo metu pirmą kartą buvo panaudotas automobiliuose kaip standartinis.
Vystimasis ir gamyba
Dėl perėjimo iš kairės pusės eismo į dešinės pusės eismą 1967 metais, Švedijos automobilių gamintojas, kuris taip pat gamino komercinius automobilius galėjo drastiškai padidinti savo pardavimus, nes pasinaudojo šia situacija bei pristatė naujai sukurtus modelius.
Per 1960-tuosius, perkėlė autobusų ir transporterių gamybos linijas, tad Volvo keleivinių automobilių gamyba tapo nepriklausoma. Antrasis bandymas į rinką išleisti sportinį modelį subliuško 1973 metais, o taip atsitiko dalinai dėl to, kad JAV buvo įvesti nauji saugumo reikalavimai. Volvo apleido šį sektorių su P1800 ES ir susitelkė ties kompaktiškais vidurinės klasės automobiliais.
Amerikiečių Ford grupė 1999 metais įsigijo Švedijos automobilių gamintoją, bet dėl finansų krizės buvo priversti jį parduoti 2010 metais, tad Volvo šiandien priklauso Kinijos automobilių gamintojui Geely.
Vidurinės klasės automobiliai
Volvo yra žinomas dėl tvirtų aukštos kokybės automobilių. Jų produktų pasirinkime nėra mažų modelių; modelis V40 priklauso kompaktiškai klasei, kuri nuo 2012 metų pakeitė modelius S40 ir V50 (“S” reiškia kėbulo tipą sedaną, tuo tarpu “V” atitinkamai yra universalas arba hečbekas). V40 taip pat yra paskutinis modelis gamintas su Ford C1 platforma ir yra parduodamas su dyzeliniu arba benzininiu varikliu bei siūlomas su užmiesčio versija. V60 ir S60, kuris buvo gaminamas iki 2009 metų, sudaro vidurinės klasės modelių pasirinkimą ir yra su penkių cilindrų linijiniais varikliais.
Atnaujinti aukštesnės klasės automobiliai
Volvo aukštesnėje klasėje siūlo V70, kuris natūraliai kilo iš sėkmingo 850 modelio. V70 su visų varomų ratų važiuokle V70 XC ir kaip sportinis automobilis V70 R. Be to, Volvo siūlė variklius varomomis gamtinėmis dujomis, bet dėl prastos paklausos jie pasitraukė iš programos. Šiuo metu, Volvo siūlo skirtingus benzininius variklius su flexifuel sistema. Ši sistema leidžia savavališkai pilti bio etanolį (E85) į kuro baką.
Pagrindiniai nusidevėjimo bruožai
Senesniems modeliams su dyzeliniais varikliais labai svarbu laiku pakeisti kumštelinio veleno diržą, kaip rekomenduoja, dėl didelės apkrovos ir nutrūkimo rizikos. S40/V40 modeliai turi pakankamai greitai nusidėvinčius stabdžius. Be to, itin svarbu reguliariai tikrinti variklio alyvą, nes Volvo varikliai dažnai naudoja daugiau alyvos negu kiti modeliai.