
Subaru istorija
Japonijos kompanijos Fuji Heavy Industries automobilių skyrius gamina SUBARU prekinio ženklo automobilius, skirtus tarptautinei rinkai. Automobilių gamyba prasidėjo susijungus šešioms skirtingoms kompanijoms, kurio anksčiau prikausė Fuji Sanyo grupei. Po Antrojo pasaulinio karo sąjungininkų okupacinės jėgos įsakė Fuji Sanyo grupei pamažu išnykti. Šešios grupės dalys simbolizuojamos prekinio ženklo logotipe; jos atstovauja šešias šviesiausias Plejados sietyno žvaigždes.
Pirmasis automobilis ir visų varomų ratų tradicija
Pirmasis SUBARU buvo mažas automobilis 360, kuris buvo pristatytas 1958 metais, taip pat išvengė kai kurių mokesčių. Visų varomų ratų tradicija, kuri išlieka ir šiandien, 1972 metais prasidėjo su SUBARU Leone, kuris buvo siūlomas su tradiciniu 2-WD universalo kėbulu. Dėl to, kad Japonijos elektros kompanija prašė visų varomų ratų automobilio, SUBARU sukūrė universalą Leone su sujungiama visų varomų ratų važiuokle. Vėliau išlikusi nuolatinė, visų varomų ratų važiuoklė ir boxer variklio naudojimas tuo metu tapo svarbiais pardavimo aspektais. Iki paskutinės Justy versijos, daugelyje eksporto rinkų buvo siūlomi tik automobiliai su visais varomais ratais, įskaitant ir Vokietiją. Sėkmingas eksportas į JAV prasidėjo 1973 metais ir vis dar stipriai tęsiamas. Nuo 1979 metų, visų varomų ratų automobiliai Subaru yra labai paklausūs Šveicarijoje. Automobiliai iš Subaru oficialiai eksportuojami į Vokietiją nuo 1980 metų ir yra ypatingai populiarūs kalnuotose valstybės teritorijose.
Automobiliai su tvirta visų varomų ratų važiuokle ir aukštais kokybės standartais
Subaru automobiliai JAV yra laikomi ypatingai aukštos kokybės, kur jie taip pat yra gaminami Kanadoje, Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje. Ši reputacija jau ilgą laiką buvo pasiekta su Leone modeliu, kuris turėjo sedano, universalo arba kupė kėbulus. Be to, jo pasekėjas, L 1800 buvo laikomas nesunaikinamu. Dabartinė visų varomų ratų technologija („simetriška AWD“) egzistuoja nuo 1987 metų. Kartu su itin švelniais boxer motorais, ši technologija pažymi išskirtinį prekinio ženklo bruožą. Populiariausi modeliai yra mažas automobilis Justy, sportinis sedanas Impreza, kuris puikiai žinomas dėl sėkmingos ralio karjeros, ir erdvus vidurinės klasės sedanas ir universalas iš Legacy serijos. Iš pastarojo išvystyta šiandien siūloma visureigio versija Outback. Visureigis Forester yra ypatingai populiarus tarp miškininkų, medžiotojų ir ūkininkų. Kupė SVX ir didelis visureigis Tribeca čia nėra populiarūs. Mūsų internetinėje parduotuvėje jūs galite rasti platų šio prekinio ženklo automobilių dalių pasirinkimą.