
1899 metais du broliai Renault Paryžiuje įkūrė automobilių gamybos kompaniją; jau po metų jie darbino daugiau nei 100 žmonių. 1906 metais, gavo didžiulį kontraktą prašantį pagaminti 250 automobilių taksi kompanijai. Šis sandoris buvo jų galutinis prasiveržimas. Renault yra laikomas kardaninio veleno, kibirkštinio kištuko, kurį galima prisukti, saugos diržų, būgninių stabdžių ir karbiuratoriaus išradėju. Be to, pirmasis V8 variklis buvo sukurtas Renault ir įdiegtas į gamybos automobilį. Per pasaulinius karus, jie gamino variklius tankams ir lėktuvams, o taip pat ir amuniciją. Be automobilių gamybos, Renault taip pat gamino tarnybinį transportą, kuris sunkvežimių gamyba prasidėjo jau 1900 metais. Pirmi dyzeliniai sunkvežimiai pasirodė 1929 metais.
Po to kai nacistinė Vokietija užėmė Prancūziją, gamyklas perėmė priverstinė administracija, o patalpos buvo naudojamos kariuomenės reikmėms. Šią administraciją vykdė vienas Daimler-Benz AG vadovų iki tada, kol gamyklas beveik visiškai subombardavo Britanijos koviniai lėktuvai 1942 metų kovą ir 1943 metų rugsėjį, atitinkamai. Louis Renault, kompanijos įkūrėjas ir savininkas, po Prancūzijos išlaisvinimo, buvo įkalintas, nes buvo kaltinamas bendradarbiavimu su vokiečiais; kalėjime jis mirė. Jo kompanija 1945 metais buvo nacionalizuota. Po karo, jie siūlė tik vieną keleivinį modelį. Jo paklausa buvo tokia didelė, kad laukimo laikas buvo daugiau kaip vieneri metai.
1960-iais, prie kompanijos prisijungė gamyklos Ispanijoje. Daug legendinių modelių, kaip kad garsusis Renault 4 (R4) buvo gaminami šiose gamyklose ir prisidėjo prie Renault sėkmės. Kiti gamintojai taip pat gamino įvairius modelius su licenzijomis. Pavyzdžiui, Renault 12, iki 1999 metų pabaigos buvo gaminamas Rumunijoje, Brazilijoje jį gamino Ford, taip pat šį modelį gamino dukterinė kompanija Turkijoje.
Šiuo metu, Renault, kuris yra stipriausias Prancūzijos konkurentas Vokietijos modeliams, siūlo 14 skirtingų modelių. Labai populiarus Clio taip pat ir Kangoo su galinėmis durimis ir furgonas Espace vis dar yra parduodami. Be mažų nebrangių automobilių Captur ir Twingo, Renault gamina kompaktiškos klasės modelį Megane ir vidurinės klasės Laguna. Renault turi du autobusiukų modelius Master ir Trafic. Twizy yra vienvietis elektrinis modelis, kuris 2012 metais buvo išleistas Vokietijoje.
Neskaitant dėl prastų automobilių elektronikos sistemų išsikraunančių akumuliatorių, kai kurie Renault automobiliai turi dažnai gendantį starterį. Apskritai, Renault keleiviniai automobiliai gali turėti gedimų susijusių su elektronika, bet mechaninės dalys yra aukštos kokybės.
2010 metais Renault sudarė sąjungą su Japonijos kompanija Nissan, o šis sandoris padarė juos ketvirtus pagal dydį automobilių gamintojus pasaulyje. Lyderiauja Toyota, General Motors ir VW.