Verslininkas Armand Peugeot 1896 metais įkūrė seniausią, vis dar veikiantį automobilių fabriką Sošo mieste, Prancūzijoje. Pirmieji automobiliai buvo gaminami su dyzeliniais ir garų varikliais. Tik 2 tipai buvo su degimo varikliu (Otto motoru) įsigytu iš Daimler Motor grupės. 1900 metais, jie pagamino 500 automobilių. Tikroji masinė gamyba prasidėjo 1917 metais, bet buvo sustabdyta 1917 metais, dėl Pirmojo pasaulinio karo. Tuo metu, Peugeot buvo priversti gaminti amunicijos dalis. Pirmasis modelis 201 buvo pristatytas 1929 metais. Iki 1936 metų jau buvo pagamintas 140 tūkst. kartų.
Po rekonstrukcijos baigimo, dėl Antrojo pasaulinio karo, 203 modelio gamyba buvo pradėta 1948 metais. Šiuo sėkmingu modeliu 1955 metais sekė 403, kurį sukūrė Italijos Pininfarina bei, kuris buvo su dyzeliniu varikliu. 1960 metais sekė Peugeot 404, kuris buvo labai sėkmingas visose Europos valstybėse, o taip pat Prancūzijos kolonijose Afrikoje.
1974 metais, jie perėmė didžiąją dalį konkurento Citroën akcijų ir 1976 metais sujungė abi kompanijas į vieną bendrovę pavadintą PSA grupe. Be to, buvusios Simca, Sunbeam ir Talbot gamyklos, arba jų dalys taip pat buvo prijungtos.
Dėl šiokių tokių nesklandumų su Talbot, visiškai išvystytas Horizon modelis buvo išleistas kaip Peugeot 309, o prekinis ženklas Talbot buvo nutrauktas 1986 metais.
Kalbant apie automobilių lenktynes, tradicinio prekinio ženklo Peugeot varikliai buvo sėkmingi. Formulė 1 lenktynėse, Prancūzijos kompanija tiekė savo variklius McLaren ir jie taip pat susilaukė puikių rezultatų raliuose.
Paskutiniame dešimtmetyje, Peugeot rinkos akcijos Vokietijoje sumažėjo daugiau kaip vienu procentu iki dabartinių 2,30%, 2012 metais. Šiuo metu jie tiekia 20 modelių, kurie apima labai mažo automobilio 108, ar mažo automobilio 208, iki kompaktiškos klasės atstovų 301 ir 308. Jie aprūpina vidurinę klasę su 408 ir 508, o taip pat siūlo kupė, visureigį, furgoną, transporterį ir sunkvežimį.
Populiarusis modelis 206 buvo parduotas daugiau kaip 6,5 milijonus kartų ir yra geriausiai pasaulyje parduodamas mažas automobilis.
Tačiau, elektronika šiek tiek šlubuoja, o tai gali sukelti didesnį elektros lempučių suvartojimą. Daug tokių atsarginiu daliu, kaip generatorius arba stabdžių dalys skirtos Peugeot yra identiškos dalims naudojamoms Citroën automobiliuose, nes abi markės priklauso tai pačiai PSA grupei.