Sophie Opel, 1895 metais mirusio Adam Opel našlė, pradėjo gaminti automobilius veikusiame siuvimo mašinų fabrike 1895 metais. Ji perėmė Anhaltische Motor gamyklą iš šaltkalvio Friedrich Lutzmann iš Desau, kuris pristatė pirmąjį motorinį automobilį iš Ruselheimo IAA automobilių parodoje Berlyne, 1897 metais. Iš pradžių, jie siūlė skirtingas kėbulų ir variklių versijas. 1902 metais, jie pristatė savo vidinį automobilių namų kūrinį su dviejų cilindrų varikliu ir 1904 metais su keturių varikliu. Po automobilių lenktynių laimėjimo 1907 metais, Opel tapo oficialiu Vokietijos imperatoriaus tiekėju. 1912 metais, fabrikas gamino 3000 automobilių ir jie nesustodami gamino keleivinius automobilius Pirmojo pasaulinio karo metu. Po to, Opel buvo pirmasis Vokietijos fabrikas turėjęs surinkimo liniją.
1928 metais, Adam Opel KG (uždaroji akcinė bendrovė) jau gamino apie 43 000 automobilių ir buvo didžiausi automobilių gamintojai Vokietijoje. 1928 metais, jie pakeitė savo teisinę struktūrą iš uždarosios akcinės bendrovės į akcinę bendrovę (AG). Sophia Opel sūnūs pardavė savo akcijų paketus Amerikos automobilių gamintojui General Motors. 1931 metais, visa grupė priklausė amerikiečiams!
1937 metais, grupė buvo didžiausias gamintojas Europoje su 137 000 pagamintų automobilių. 1938, metais jie buvo didžiausias užsienio valiutos gavėjas Nacistiniam Socialistiniam Vokietijos reichui. Nepaisant to, kad gamykla priklausė Amerikiečiams, per Antrąjį pasaulinį karą keleivinių automobilių gamyba buvo nutraukta ir jie gamino transportavimo automobilius ir ginkluotę kariuomenei. 1944 metais, abi gamyklos Ruselheime ir Brandenburge buvo smarkiai pažeistos sąjungininkų oro atakų metu. Opel 1945 metais nepagamino nė vieno automobilio. Norint išpildyti reparacinius susitarimus, 1946 metais laimėjusios jėgos nusprendė perkelti Opel Kadett gamybą į Sovietų Sąjungą. Ten, Kadett buvo gaminamas su Moskwitsch 400 pavadinimu.
General Motors perėmė grupę 1948 metų lapkritį ir 1950-ais metais modeliai Rekord, Olympia bei Olympia Rekord buvo populiariausi automobiliai Vokietijoje, išskyrus VW Käfer. Su nauju fabriku Bochume, jie taip pat išleido naują Kadett versiją, kuri buvo parduodama su sedano, vienatūrio ar universalo kėbulais.
Perdėta taupymo programa, kurią įvedė vadybininkas Lopez 1990-ųjų viduryje, sukėlė kokybės problemas ir prekinio ženklo įvaizdžio suprastėjimą, kuriuo pasinaudojo jų pagrindinis konkurentas VW. Dabartinis asortimentas susideda iš 13 modelių; pradedant labai mažu automobiliu Adam, Corsa, Astra, Ampera, Cascada ir iki vidurinės klasės automobilio Insigna. Minivenas Meriva, furgonas Zafira, visureigis Mokka, o taip pat maži transporteriai Vivaro ir Movano šiuo metu taip pat siūlomi.
Buvo galima tikėtis gedimų su važiuokle, po to kai rida siekia daugiau kaip 150 000. Be to, salonas ir variklis gali greitai nusidėvėti, taip yra dėl taupymo. Dėl to, medžiagos, kurios buvo naudojamos, dažnai negali tarnauti kaip tikėtasi. Mūsų internetinėje parduotuvėje jūs galite rasti visas reikalingas automobilių dalis savo Opel automobiliui.