
MG automobilių gamintojas 1923 metais buvo įkurtas Oksforde Anglijoje pavadinimu „Morris Garages”. Iš pradžių valdyta Cecil Kimber, kompanija atlikdavo techninius ir vizualius Anglijos gamintojo Morris automobilių patobulinimus. Jie pradėjo su sportiniais sedanais, tokiais kaip 14/28 ir 14/40. Pirmasis pasisekimo sulaukė mažas dviejų vietų rodsteris Midget, kuris pradėjo gilią MG sportinių automobilių tradiciją. Ypatingai Roadster buvo tas automobilis, kuris sukėlė automobilių gamintojo šlovę po Antrojo pasaulinio karo, nepaisant to, kad pasiūloje buvo skirtingų ilgių sedanai. 1950-tais, MG prisijungė prie Nuffield Grupės, vėliau prie British Motor korporacijos, arba British Leyland Motor korporacijos, atitinkamai, kurios taip pat apėmė tokius prekinius ženklus kaip Austin, Morris, Triumph ir Jaguar. Skirtingi grupės prekiniai ženklai pradėjo perimti masinę gamybą. MG buvo laikomas prekiniu ženklu sportiniams automobiliams, laisvalaikio automobilių pirkėjams; vidinių modelių vystymas nebuvo toks svarbus. Ši tendencija tęsėsi visoje MG Rover grupėje. Po trumpo laikotarpio su Rover grupe, buvęs BMW savininkas pardavė šį prekinį ženklą Kinijos investuotojams. Šiandien, MG priklauso Shanghai Automotive grupei, kurie Birmingeme pakankamai mažais kiekiais gamina sportinius kupė ir rodsterius.
Sportiniai britiškų tradicijų modeliai
Prekinis ženklas atstovaują tradicinį britišką rodsterį išsiskiriantį meistriškumu. Nepaisant to, kad pirmieji 1920-tais metais gaminti modeliai 14/28 ir 14/40 buvo sportiniai sedanai, 1928 metais pristatytas rodsteris tinkamai apibrėžė prekinį ženklą. Be to, sėkmingi sportiniai modeliai C-, Q- ir R-type, kurių visų pirmtakas yra Midget, kaip ir T-type, kuris pakeitė tikrąjį, Midget prisidėjo prie naujo įvaizdžio. Nepaisant to, tokie sedanai kaip Magnette, kuriuos vėliau pakeitė SA, VA ir WA modeliai, vis dar egzistavo. Po Antrojo pasaulinio karo MG užsienio rinkose sėkmingu padare tokie dviviečiai sportiniai automobiliai kaip naujai patobulintas Midget. Nuffield grupėje, kaip ir vėliau British Motor korporacijoje bei British Leyland, nebebuvo naujų plėtrų. Tad, naujasis Midget buvo paremtas masine Austin Healey gamyba. Šešių ir aštuonių cilindrų varikliai buvo tiekiami iš skirtingų grupei priklausančių gamyklų. Rover Grupėje, prekinis ženklas atstovauja aukščiausias paprastų modelių sportines versijas.