
Kompanijos istorija: nuo traktorių iki sportinių automobilių
Lamborghini kompanija buvo 1948 metais įkurta Italijoje, pradėjo perdaryti Antrojo pasaulinio karo karinius automobilius į traktorius. 1962 metais, kompanijos įkūrėjas taip pat sukūrė sportinių automobilių gamybos liniją. Kaip to padarinys, buvo sukurtas pirmas Lamborghini prototipas 350 GTV; tačiau jis niekada nepasiekė serijinės gamybos. 1964 metais, 350 GT su 12 cilindrų variklių buvo pirmas masiškai gaminamas automobilis; jis buvo techniškai pranašesnis už Ferrari. 1966 metais, Lamborghini pristatė Minura modelį su 385 PS, kuris galėjo pasiekti maksimalų, beveik 300 km/h siekiantį greitį. Beveik visi modelių pavadinimai buvo skirti ispaniškiems kovinių bulių pavadinimams (išskyrus Countach, Silhouette ir Espada).
Lamborghini kaip dalis VW grupės
Per 1970-tuosius, jie kūrė keturviečius sportinius automobilius, kurie visuomet buvo vieni brangiausių Italijoje. Nepaisant to, kad buvo gaminami ir pigesni modeliai, italai niekada nesugebėjo patekti į Porsche 911 klientų segmentą. Vis dar gamindama traktorius, 1972 metais kompanija susidūrė su finansinėmis problemomis. Dėl to ji buvo padalinta; traktorių sektorius buvo parduotas Same, o sportinių automobilių sektorių vykdė keli skirtingi savininkai. Po bankroto 1977/78 metais, buvo pristatytas sensacingas visureigis LM002, 1980-taisiais metais gamintais amerikiečių armijai. Po kelių skirtingų savininkų, Lamborghini 1998 metais perėmė Audi ir nuo tada jie priklauso VW grupei.
Geriausi varikliai su geriausiu atlikimu
2013 metais, kompanija pristatė Veneo, brangiausią serijomis gaminamą sportinį automobilį pasaulyje už 3 milijonus eurų. Be automobilių gamybos, Lamborghini daugeliui lenktyninių komandų tiekia variklius. Per jų bendradarbiavimą Formulė 1 nuo 1987 iki 1993 metų, jie gamino variklius skirtingoms komandoms, tokiom kaip Lotus, BMS Scuderia Italia, Ligier, Minardi ir Larousse. Šiuo metu, Lamborghini platforma taip pat naudojama Audi R8 sportiniam automobiliui. Be to, prekinį ženklą naudoja VW grupė savo pristatymams įvairiose pasaulinėse automobilių parodose, tokiose kaip Paryžiaus ar Ženevos.