Sėkmė dėka vidinio vystymo
Pietų Korėjos automobilių gamintoją HYUNDAI, 1967 metais, įkūrė Chung Ju-Yung. Kompanija esanti Seule, pradėjo Ford Corina ir angliškos Ford Taunus licencinę gamybą. Pirmasis vidinis kompanijos gaminys buvo mažas automobilis Pony, pristatytas 1975 metais. Nuo 1983 metų jis eksportuojamas į Kanadą ir Meksiką, o nuo 1984 metų ir į JAV. HYUNDAI taip pat gamino transporterius ir komercinius automobilius. 1980-ųjų viduryje, jie pradėjo gaminti aukšto pajėgumo sunkvežimių ir autobusų gamybą. Nepaisant to, kad jie dažnai naudojo Mitsubishi technologija, HYUNDAI 1990-taisiais pradėjo visiškai pasitikėti savo vidinio vystymo galimybėmis. Šiuo metu, jie turi platų visų klasių automobilių pasirinkimą, taip pat visureigius, furgonus, pikapus, transporterius, komercinius automobilius ir autobusus. Dėl savo konkurento KIA perėmimo 1998 metais, HYUNDAI dabar yra 5-tas pagal dydį automobilių gamintojas pasaulyje. HYUNDAI turi stiprius eksporto kanalus į kaimyninius Rytų Azijos regionus ir į Šiaurės Ameriką bei Europą. Kartu su KIA jie turi tyrimų ir vystymo centrą Reselsheime..
Reikli automobilių technologija iš Šiaurės Korėjos
Iš pradžių, prekinio ženklo būvimas rinkoje galėjo būti apibūdinamas labai mažais modeliais. Pony buvo gaminamas ilgą laiką, o vėliau jį pakeitė Accent, kuris šiandien yra i 20. Tarp 1997 ir 2002 metų, labai mažas automobilis Atos buvo išleidžiamas į rinką, o tarp 2002 ir 2008 metų HYUNDAI platino mažą automobilį Getz, po kurio sekė i 10.
Nuo kompaktiškos klasės iki prabangaus sedano
Serijoje kurti sedanai ir universalai Lantra/Elantra, Vokietijos kompaktiškų automobilių klasėje buvo pakeisti moderniais i 30. Senieji modelių pavadinimai vis dar dažnai naudojami daugelyje eksporto rinkų. Dideli vidurinės klasės sedanai ir universalai iš i 40 serijos pakeitė Sonata modelį ir yra randamai aukštesnėje klasėje. Kupė Veloster yra sportinio segmento dalis. Aukštesnė vidurinė klasė Vokietijoje susideda iš XG 30, XG 350 ir Grandeur modelių. Šiandien, prabangus sedanas Genesis taip pat siūlomas šioje kategorijoje; šis modelis perėmė Centennial, kuris nebuvo platinamas Vokietijoje. Be to, atstovaujantis sedanas Equus šiuo metu nėra oficialioje eksporto į Europą programoje. Kiti svarb8s modeliai didinantys pajamas yra ix 20 ir lengvai įsigyjami visureigiai Santa Fe bri Grand Santa Fe. Taip pat labai populiarūs ix 35 ir ix 55, kurie sukuria didelį modelio žinomumą visų varomų ratų automobilių rinkoje. ix35 taip pat turi versiją su kuro elementų sistema. HYUNDAI H-1, kuris labai vertinamas komerciniame sektoriuje, turi (Cargo) ir mažo furgono (Travel) versijas. Mes suteikiame platų atsarginių dalių HYUNDAI ir KIA automobiliams asortimentą.