Fiat kilmė
Įkurtas Turine, šiaurės Italijoje, prekinis ženklas FIAT gamina ir parduoda FIAT S.p.A. su plačiu keleivinių, komercinių ir mažų transporterių pasirinkimu. Kompanija priklauso FIAT Chrysler Automobilių bendrovei, kurios būstinė yra Amsterdame, Olandijoje. Prekinis ženklas yra Fabbrica Italiana Automobili Torino akronimas, kurį sukūrė devyni pramonininkai 1899 metais. Tarp jų buvo Angelli šeima, kuri vis dar stipriai dalyvauja kompanijos valdyme šiandien. 1903 metais, buvo pradėti vykdyti pirmieji eksportai. Šiandien, jau istorinio tapusio Lingotto fabriko Turine atidarymas, buvo industrinės serijinės gamybos pradžia 1916 metais.
Didelė sėkmė Italijoje
Prekinis ženklas labai greitai tapo lyderiaujančiu automobilių pardavėju Italijoje, stipriai patobulindami masinę gamybą, ypač po Antrojo pasaulinio karo. Nuo 1960-tųjų, FIAT pilnai arba dalinai perėmė prabangius prekinius ženklus Ferrari (1969 metais), Maserati (1993 metais), o taip pat konkurentus Alfa Romeo (1986 metais) ir Lancia (1969 metais). Sąjunga su Chrysler Grupe buvo baigta 2013/2014 metais, o tai padarė FIAT septintu pagal dydį automobilių gamintoju pasaulyje.
Praeities ir dabarties modeliai
Fiat pradėjo savo gamybą rankomis surenkamais 3 1/2 HP, 6/8 HP ir 12 HP modeliais. Jau 1912 metais, Zero buvo pirmasis modelis gaminamas serijomis. Prekinis ženklas perėjo į masinę gamybą 1930-taisiais. Ypatingai, modeliai 508 „Balilla“ ir mažas automobilis 500, kuris dar buvo žinomas kaip „Topolino“ buvo plačiai gaminamas. Tai taip pat tinka ir naujam 500, kuris yra gaminamas nuo 1949 metų. Šis „Cinquecento” pasiekė kultinį statusą ir buvo gaminamas iki 1970-tųjų. Populiarios 500 modelio variacijos buvo mažas universalas „Giardiniera”, sportinė Abarth versija, o taip pat Steyr-Puch Austrijoje pagaminta versija, kuri buvo su galingesniu varikliu. Vėliau, šiek tiek didesnis 600, o taip pat 770 („Multipla”) buvo labai sėkmingi. Nuo 1934 metų, automobilių gamintojas taip pat gamino tokius populiarius prekinius ženklus kaip „Jagst“ ir „Neckar“, kurie buvo labai patrauklūs 1950-taisiais ir 1960-taisiais buvusioje NSU gamykloje Heilbrone. Nepaisant labai gerų atsiliepimų, vėlesnės 1400, 1900 ir 2300 serijos niekada negalėjo pasiekti mažų automobilių populiarumo. Be to, kompaktiškas 850, kuris taip pat buvo parduodamas su kabrioleto ir keturių durų kėbulais 124, 125 ir 128 buvo labai dažni. 1970-taisiais, mažas automobilis Panda virto į legendą. Šiandien, dabartinis 500, naujoji Panda, trečioji Punto karta, o taip pat ir kompaktiškas sedanas Bravo mažas visureigis Sedici ir minivenas 500L yra ypatingai ieškomi. Mūsų internetinėje parduotuvėje siūlomas visų FIAT, ir kitų gamintojų modelių, automobilių dalių pasirinkimas.