
Nuo lenktyninių iki elitinių automobilių
Tarp 1929 ir 1938 metų, Enzo Ferrari valdė Ferrari lenktyninių žirgų arklides Scuderia Ferrari, kurios taip pat buvo Alfa Romeo gamyklos komandoje. Maranello lenktyninių automobilių fabrikas buvo subombarduotas 1944 metais, bet laimei atstatytas 1946 metais. Pirmas sportinis automobilis Ferrari 125C, buvo realizuotas su 1,5 litro ir 12-cilindrų varikliu. Norint pasipelnyti lenktynių rinkoje, kompanija nusprendė parduoti pakeistus lenktyninius automobilius išskirtinei publikai. Vienas pirmųjų tokių automobilių buvo Mille Miglia, kuris kilo iš tūkstančio kilometrų lenktynių, didelio kilometražo varžybų šiaurės Italijoje.
Legendinis riboto kiekio Enzo Ferrari F140
Nepaisant to, kad jiems nepavyko nutraukti besitęsiančių finansinių sunkumų, buvo galima sustabdyti Ford bandymą 1960 metais perimti kompaniją. Italijos kompanija Fiat dalyvavo versle su 50%, 1969 metais. Tokiu būdu, finansiniai reikalai Ferrari 512S, Porsche 917 konkurentui, buvo palankūs. 1970-tųjų pradžioje, Italijos lenktyninių automobilių gamintojas buvo finansiškai suvaržytas taip, kad net teko atšaukti kelias Formulė 1 lenktynes. Dėl išmetimo kanalų kontrolės, 1970-taisiais pardavimai JAV nukrito. Ypač, po įkūrėjo mirties 1988 metais, prekinis ženklas sutapatino save su legenda. Specialūs leidimai, tokie kaipF50 ir Enzo Ferrari F140, iš kurių abu yra su 12 cilindrų, buvo griežtai gaminami riboto kiekio, kaip ir dauguma kitų modelių.
Nauji Ferrari modeliai
Iš esmės yra gaminami tik benzininiai varikliai su V formos cilindro išdėstymu. Visi važiuoklės elementai yra specialiai sukurti lenktynių sportui ir pritaikyti keliams tinkančioms versijoms. Be to, automobilių interjeras yra labai paprastas ir yra skirtas suteikti vairuotojui lenktyninio automobilio įspūdį. Kaip vienas iš nedaugelio gamintojų, Ferrari modeliai yra gaminami su priekiniais, viduriniais ir galiniais varikliais. Pavyzdžiui, 458 Spider yra pirmasis ir vienintelis automobilis su V8 viduriniu varikliu ir sulankstomu stogu. Nuo 2010 metų, yra gaminamas galingiausias ir greičiausias keturvietis automobilis pasaulyje - FF. Jis yra su 12 cilindrų priekiniu varikliu su 660 PS ir gali pasiekti maksimalų 336 km/h greitį. Vairuojant vidutiniškai, 12 cilindrų variklio sąnaudos yra apie 15 litrų 100 km. Stabdžiai yra išskirtinai gaminami su iš vidaus ventiliuojamas stabdžių diskais su dvigubomis žnyplėmis. Jūs galite įsigyti visas Ferrari automobilių dalis mūsų internetinėje parduotuvėje. Mes taip pat pristatome naudotas dalis stabdžiams, transmisijai ir varikliui.