Pirmasis Citroën automobilis
André Citroën 1878 metais gimė Prancūzijoje ir kurį laiką dirbo automobilių gamykloje Mors. 1905 metais, būdamas 27 metų, jis sukūrė įrangos fabriką, o 1913 metais papildomai atidarė karbiuratorių fabriką. Serijinė gamyba buvo didelė jo aistra; būtent todėl iš karto po Pirmojo pasaulinio karo pabaigos, 1919 metais, buvo pagaminta pirmoji Citroën automobilių serija. Po pirmosios masinės keleivinio automobilio gamybos, kurią atliko Henry Ford iš JAV, Citroën buvo pirmasis automobilių gamintojas tai padaręs Europoje. Todėl modelis Type A buvo pirmasis masiškai gamintas europietiškas automobilis.
Pasaulio rekordai nepaisant finansinių sunkumų
Keturių cilindrų 10 PS galios variklis buvo gaminamas šešiems skirtingiems kėbulams. Jau pirmaisiais gamybos metais nuo 1919 metų birželio iki gruodžio buvo pagaminti ir pristatyti 2500 automobilių. Sekančiais, 1920 metais, buvo pagaminti jau 20200 automobilių. Po to ėjusiais metais, gamintojui sekėsi itin gerai, tad pavyko pagerinti 106 to meto pasaulio rekordus. Automobiliai buvo populiarūs tarp paprastų Prancūzijos žmonių. Ekonominės krizės, vykusios 1929 metais, metu, kompanija turėjo finansinių sunkumų ir buvo priversta įtraukti Michelin kompaniją. Su naujomis jėgomis, buvo sukurtas Traction Avant Type 7, kuris iš pagrindų pakeitė automobilių pasaulį. Jis visiškai skyrėsi nuo tuo metu gamintų automobilių, nes jis buvo pirmasis turintis save išlaikantį kėbulą, pirmasis priekiniais ratais varomas automobilis pasaulyje ir pirmasis automobilis turėjęs sukimo momento strypų stabdymą.
Inovaciją per progresą
Technologijos atžvilgiu, Citroën visuomet buvo visa galva aukščiau negu konkurentai. Paryžiaus automobilių parodos 1934 metais metu, jie jau pristatė tris skirtingus 8 cilindrų variklius. Per Antrąjį pasaulinį karą, gamyba buvo visiškai sustabdyta, bet po to vėl sugrąžinta. Automobilių parodos Paryžiuje 1948 metais metu, buvo pristatytas 2CV modelis. Nors automobilis su 375cm3 varikliu buvo pasitiktas visų šypsenomis, jis triumfavo visame pasaulyje. Priekinių varomų ratų važiuoklės kūrėjas, 1955 metais taip pat pradėjo Citroën DS modelio gamybą su hidropneumatiniais ratų stabdžiais. Šis automobilis buvo pirmasis pasaulyje su vairo stiprintuvu, stabdžių stiprintuvu ir kontroliuojama posūkių lempute.
Peugeot įsigijimas
Kompaniją 1975 metais perėmė konkurentas Peugeot. Nuo tada jie veikia pavadinimu PSA. CX rūšis, kuri buvo gaminama tarp 1974 ir 1991 metų, buvo paskutinis atskiras Citroën kūrinys. Visi po to sekę automobiliai pradedant Visa ir LN yra bendros gamybos su Peugeot rezultatai. Daug detalių ir visos važiuoklės grupių naudoja abu automobilių gamintojai. Tad, dauguma automobilių dalių, kurios yra naudojamos Peugeot automobiliuose, taip pat yra aptinkamos ir pas Citroën.