Alfa Romeo istorija
1906 metais prancūzas Alexandre Darracq įkūrė automobilių gamyklą ALFA ROMEO netoli Milano miesto Italijoje. Šis fabrikas buvo sukurtas tik prancūziškų automobilių dalių gaminimui bei sukėlė italų bendrasavininkų apmaudą. 1909 metais, italų verslininkas, kilęs iš to paties regiono, nusipirko daugumą akcijų ir nuo 1910 metų prasidėjo jų pačių prekinio ženklo automobilio gamyba. 1910 metais kompanijos pavadinimą buvo pakeistas į Società Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, iš kurio ir kilo trumpinys ALFA.
Tais pačiais metais, buvo išleistas pirmasis modelis - 24 HP, tuo pačiu metu, kompanija žengė į lenktynių verslą. 1914 metais, po Pirmojo pasaulinio karo pradžios, automobilių industriją pakeitė ginklų gamyba. Dėl likvidumo problemų, ALFA 1915 metais bankrutavo, bet ją įsigijo ginkluotės gamintojas Accomandita Ing. Nicola Romeo & Co iš Neapolio ir tęsė veiklą kaip Alfa Romeo ginkluotės fabrikas. Dėka amunicijos ir lėktuvų variklių gamybos, kompanija nuo 200 darbuotojų išaugo iki 4000. Nuo 1919 metų, po Pirmojo pasaulinio karo pabaigos, buvo vėl pradėti gaminti automobiliai.
Prisijungimas prie Fiat kompanijos
Po dar vieno 1928 metų bankroto, gamykla 1933 metais buvo nacionalizuota ir parduota tik 1980 metais, po to kai Italija leido privatizuoti 600 viešųjų įstaigų. Dar kaip vieša įstaiga, prekinis ženklas buvo smarkiai įtrauktas į autosportą, bet taip pat gamino mažus keleivinius autobusiukus ir visureigius. Tuo metu, net mažus viešuosius autobusus gamino Alfa Romeo. Mažo transporterio Autotutto gamybą nutraukė 1982 metais.
1980 metais, FIAT kompanija perėmė Alfa Romeo iš Italijos vyriausybės ir tęsė šio prekinio ženklo veiklą su Fiat kompanija, kuri sportinių automobilių sektoriuje taip pat apėmė Lancia. Alfa Romeo laimėjo pirmus du Formulės 1 čempionatus, kuriuos pradėta rengti 1950 metais. Tarp 1984 ir 1986 metų, įmonė bendrai su Nissan gamino Alfa Romeo modelius Italijoje.
Tobulas modelis visiems
Dėl priklausomybės nuo Fiat, kuri taip pat darė įtaką Lancia automobiliams, trijų gamintojų modeliuose buvo naudojamos vienodos automobilių dalys, tam, kad atsarginės Fiat ar Lancia dalys galėtų būti naudojamos ir Alfa Romeo automobiliuose. Vieni populiariausių modelių yra Alfa Romeo Giulietta, 156, 159 ir Mito, kuris buvo didelis kompanijos pasiekimas. Nuo 2009 metų, kompanija parduoda skirtingų modelių MulitAir versijas kaip autosporto vystymąsi. Tai yra pirmoji pasaulyje naudojama pilnai kintančių patekimo vožtuvų kontrolė. Dėl to, įsiurbimo velenas yra pakeičiamas elektrohidrauliniu elementu. Privalumas - kintamas vožtuvo pakėlimas ir besikeičiantis atidarymo laikas, kuris gali būti pritaikomas priklausomai nuo cilindrų. Mūsų internetinėje parduotuvėje jūs galėsite rasti platų atsarginių automobilio dalių pasirinkimą savo Alfa Romeo. Mūsų automobilių dalių katalogas suteikia suteikia daug kokybiškų automobilių dalių žemomis kainomis.